augustifesten

drog in typ ensam till stan vid 8 för ah, blev inget nyköping för tone valde bort mig. hittade i alla fall linus och john efter ett tag and on and on and on it goes typ. naddes kompis var lite söt och kom ihåg mig från animal five igår och konstaterade att han han hade rätt om att jag var sexigast osv. gulligt. egetnligen känner jag typ inte nadde men det är en annan historia. snart ska jag sova och typ sen in till stan imorrn med. då blir det fan party på riktigt, inget lame här inte. lina fyller år osv det blir fint. träffa sally också, imorrn alltså. godnatt jag är virrig. JAG SAKNAR SANDRA FÖRRESTEN. hejdå

Kommentarer
Postat av: Sandra

jag saknar dig också <3

2008-08-23 @ 10:05:36
URL: http://sjuksjuksjuk.blogspot.com
Postat av: Linn

2008-08-23 @ 10:58:21
Postat av: linnn

vad tråkigt:( vi spelar kvart i fem idag i hörsalsparken så då får du vara där och dansa och peppa oss!:) kram

2008-08-23 @ 10:59:01
Postat av: sally

tjoho det var rätt trevligt va

2008-08-24 @ 14:05:54
URL: http://crazywomenincrazytown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0