CPFINGRET!

Jag trivs så bra med mina vänner i Linköping. Nykvarn var skitkul. Blev intervjuade av Östgötatidningen + Corren för att öh, fan va helt craziiii_ponis på varje band typ haha.


Jag är helt löjligt förtjust i Ludvig, guldgossen som spelar i Dance me Dead också. Han är sjukt snygg och duktig musiker som man bara vill ge en stor fet kyss. Synd att han är så "gammal". Eller så mycket äldre än mig. Han får va min never_ever_going_to_be_us_96, haha. http://www.myspace.com/guldgossen

jag bör nog försöka sova nu, är fortfarande helt vaken efter nykvarn. Kirrade två singlar + två rosor hihi (I år igen!)
Klockan är förresten halv tre. Igår somna inte jag och Tone förns halv 5 tror jag. UMPAPA godnatt fan.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0