"Jag fuckar upp mitt liv igen"

Ursäkta men jag är nog kär i Ludvig. Ludvig Jansson, Guldgossen. Världens snyggaste kille med världens bästa musik. Jag tror jag dör och måste bara säga att han faktiskt ville att jag och en kompis skulle festa med han och hans kompisar i början av sommaren. Varför sa jag nej? PUCKO! Eller i för sig, det var ju på Hugos hihi. Älskar min fjortisattityd men serri, SJUKT FIN FAN.
Första skoldagen idag. Jag är trött. I alla fall - jag ska satsa på skolan i år. Lite peppad på att min nya mattelärare var på Way Out West och verkligen gillar BD och Sigur ros + typ Säkert! och Anna Ternheim. Inte så dåligt kanske. Jag lärde åttorna och sjuorna en rams-klapp-grej typ. Tone försökte stå i rampljuset, haha. Men icke, jag är kungen oh yeah!
Snart ska jag upp till stallet och rida ut med Rebecka och så där. Imorgon måste jag ta tag i ridningen lite. På torsdag hoppas jag på att kunna åka in och se Kalle Baah och Animal Five igen. Nyköping fredag och MIN MAMMA MÅSTE GÅ MED PÅ ATT JAG ÅKER TILL SKÖNA GRÖNA GREBO OCH SER MIN MANNNNNNNNN! (jag gör för mycket typ. Har varit på minst två konserter varje helg senaste veckorna och hon tycker att jag måste vila upp mig. Sant men jag har ingen lust fan!)


Ciao Bella!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0