tur för en gångs skull

Klockan 10:43 idag ringde min mobil och väckte mig. Ett dolt nummer som jag var nära att strunta att svara på. Jag svarade med trött och hes röst och personen på andra sidan luren sa att jag vunnit biljetter till Coldplay. Jag skrek "HAR JAG?!" till svar och adrenalinet pumpar fortfarande även om det var flera timmar sen. Fan vilken tur, jag som aldrig vinner saker.  Jag tror jag har skrivit flera gånger att jag ville se dom och så är jag en av dom flertal tusen som svarat på myspacetävlingen som vinner. PURE HAPPINESS!

Kommentarer
Postat av: Toooooooooone

Åhh jag blev helt överglad när du ringde:D

2008-08-13 @ 16:51:59
Postat av: sofie

fyfan vad avundsjuk jag blir!

2008-08-13 @ 19:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0