Inbillningar förstör mig

Jag är trött, verkligen jättetrött. Kan knappt sova på nätterna och måste endå gå upp klockan 7 och jobba i stallet. Och igår fick jag ett erbjudande att jobba på Öknehult, en ganska stor hästgård utanför Kisa och sa ja. Åker ikväll och kommer hem nästa Lördag. Detta betyder alltså att jag inte kommer få en enda jävla sovmorgon på två veckor. När ska jag hämta igen mig egentligen?
I alla fall, det är väldigt kul att jag fick jobbet. Jag hade ju inte ansökt utan en tjej som har jobbat där på somrarna de senaste åren frågade och jag var den första hon tänkte på när hon fick veta att det behövdes en till medhjälpare. Gården ligger jättefint, sjö nära och ja, ute på landet med ett hundratal hästar. Slavjobb men tjänar 1000 kr och det behöver jag verkligen. Kommer hem nästa Lördag och kommer ju inte ha internet men min mobil är en trogen vän och följer med. Hör gärna av er, skicka sms och så. Tror numret finns längre ner i bloggen så ja, skicka något gulligt eller inte gulligt alls, du avgör.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0