I don't sleep well at all.

Det känns som om jag kommer att förstöra allt som går att förstöra på alla sätt som finns. Var det meningen att det skulle bli så här? Allting bara spricker mer och mer. Nu är jag så där olyckligt kär som jag alltid lyckas bli. Varje gång jag blivit intresserad av någon känns det bra i några dagar och sen brister mitt självförtroende och jag blir bara rädd. Du är tvärt om, du blir nonchalant på din bästa vän och struntar i hennes känslor, du tror att hon tycker att det är okej så länge du själv inte är säker på dina känslor. Du menar inget illa men du gör henne illa genom att vela och försöka ljuga för att göra situation enklare. Hur roligt är det för henne att vara jag?
Jag vet inte vart jag ska vända mig, vem kan jag prata med som förstår mig? Jag är för rädd för att säga något till någon annan, du är den en de två som vet men endå låtsas som om jag inte har sagt det. Allt som var menat till att bli roligt blir åt helvete och på något vis lyckades jag börja gråta bland 100 personer igår utan att någon märkte det. När blev jag osynlig? Jag är så jävla trött på att vara ledsen nu.




Kommentarer
Postat av: soFFan

du är inte osynlig och jag tror dom märkte. i alla fall

att någon gjorde det. jag har aldrig fattat grejen

med att låtsas som ingenting

2008-06-08 @ 23:04:31
Postat av: Anonym

Men vännen hur mår du igentligen? Det är så jävla svårt att se att en så utåt stark å vacker människa igentligen mår så inuti.. Mandis <3

2008-06-08 @ 23:40:17
Postat av: Tova

De var från mig by the way!

2008-06-08 @ 23:44:25
URL: http://otovao.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag vill vara hos dig nu

2008-06-09 @ 18:52:23
URL: http://sjuksjuksjuk.blogspot.com
Postat av: k.i

jag känner dig knappt. men det går över. jag lovar det. det kommer alltid finnas människor som älskar dig. du är underbar. sen finns det en del av det svenska vemodet i oss alla, men ingen ställer sig frågan: vill jag bli sedd om jag gråter i en folkmassa? och de som verkligen gör detta konstaterar förmodligen att de bara skulle vilja bli lämnade ifred. men folk märker.låtsas bara gå obemärkt förbi. kram

2008-06-09 @ 20:55:34
Postat av: Malin

Du kan prata med mig kära hjärtevännen. Jag är inte alltid oseriös. <3

2008-06-14 @ 19:05:08
URL: http://isolation.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0