i love the sound of you walking away

Fredag, Midsommar 20/6
Försov mig på morgonen, så jag inte hann duscha. Som tur var duschade jag dagen innan endå. Åkte vid sju och var framme i Glommen, Hallands län vid elva tiden. Övade lite på låten jag och Josefine skulle spela vid vigseln och gick bort till lokalen och åt. Sen var det vigseln och jag grät. Extremt vackert! Sen spelade jag och Josefine "Stay with you" med John Legend. Blev lite jobbigt när jag var helt skakis men det gick rätt bra, det blåste trots allt så mycket att vi inte hördes så mycket endå. Senare var det massor skålar och mat och jag körde stay with you igen, nu på scen. Fan vad jag tycker det är obehagligt med scener, måste verkligen öva! Fick i alla fall massor beröm efteråt så det är väl helt okej endå. Senare på kvällen frågade min kusin om jag inte ville spela in lite sång på hennes musik i augusti när jag endå åker ner så visst, fan, blir helt exhalterad, kuuul! Tog några svängom med kusinerna senare också. Min ytterst lite äldre kusin Manne som bor i götet ska på WOW också, haai alltså fan vad kul. (Virrig blogg tja jag är en mango).

Lördag 21/6
Sov till elva eller nått. Kommer inte riktigt ihåg vad vi gjorde denna dag. Eller jo, jag, linda, mamma och joen spelade mini golf i skrea. Sen slappade vi bara.

Söndag
Sovmorgon igen. Väcktes av Lindas lilla halvbror böh, jobbig typ. Var bara hemma denna dag tror jag. Gick upp till stenen i blåsten och regnet och satt längst ut på en sten och fick vattenskvätt och sjöng. Underbart.

Måndag
Åkte in till Varberg, fyndade två klänningar och såg massor surfare. PS: jag ska lära mig att surfa nån gång!

Tisdag
Åkte in till falkenberg och gick runt lite. Chill dag

Onsdag
Gick upp vid nio och åkte till Göteborrrg där min baby Sandra mötte upp mig. Hallå hon är snygg och jag vill ha henne mellan två vita lakan som Ida brukar säga. Haha, okej där tog jag i men hon är söt. Sprang upp på Haga och fikade lite. Jag vet numera vart Håkan Hellström bor, du kan få min autograf om du vill. (Juste, jag sprang på Kristian Anttila på resecemtrumet, det äcklet.) Var hemma och Sandra ett tag också bah. Åkte hem vid sju och kom hem vid tio. Satte mig och kollade på my loved Projekt Runway då, haha, nörden<3

Fakta utöver detta: Jag har gått upp typ 2 kilo för att jag har käkat som en gris. Jag har aldrig blivit hungrig under denna vecka, sjukt! Jag har förtärat alkohol varje dag och känner mig lite av ett alko men nu är det slut på det. Nu okrar jag inte skriva mer och creeds till dom som faktiskt orkat läsa. Imorgon kommer Tone ner till mig och jag ska tvinga henne att sova här. TJING bah




Kommentarer
Postat av: Sandra

men du är snygg och jag vill ha dig mellan två vita lakan!

2008-06-28 @ 12:51:21
URL: http://sjuksjuksjuk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0