I thought you said summer is going to take the pain away

Jag måste gå upp vid sju imorgon för att åka ner till Glommen imorgon, en lite håla ganska nära Falkenberg. Jag är inte så jättepepp men min syster ska gifta sig så känner inte mig så jättepepp att stanna hemma heller. Det värsta är väl att jag hatar för en gångs skull att åka ifrån Söderköping, sjukt men sant. Jag har min anledning och just den känns rätt patetisk just nu. Känner mig jävligt oattraktiv och jobbig men haha, det är ju bara jag som kan göra något åt det. Det känns inte som om jag behöver skriva så mycket mer. Kommer hem på onsdag igen och har antagligen ingen tillgång till internet där nere så hör gärna av er via telefon. Just imorgon kommer jag vara väldigt upptagen men efter det kommer jag antagligen bara ha skittråkigt med min mormor och mamma så ring och sms:a väldigt gärna, (0762284418). Nu ska jag packa färdigt och borsta min hund, kul.

Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Sandra

hoppas det blir skoj!

Jag vet hur det känns det där, patetiska anledningar, fy på dom! <3

2008-06-20 @ 12:13:46
URL: http://sjuksjuksjuk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0