Idag (Imorgon)

K.O.B var mysigt. Skuttade upp och sprattla omkring i gruset några gånger, blev helt svimfärdig av det men endå, vad gör det. Var där med Per, Linus, Jesper och Tone. Lustigt att vi har hamnat på samma ställen dom senaste veckorna, i för sig, mycket trevligt det. Jag kommer kanske fortsätta vara så här aktiv på bloggen tror jag. Alltså, idag-aktiv. Kanske skriva lite vad jag har för mig. Bilddagboken funkar inte riktigt på det sättet det är menat med mig så ja, vi får se hur jag gör. Jag ska nog gå och lägga mig nu, skönt. Mina ögon bara rinner nu igen. Värdelöst det där, jag ser ju ingenting när jag är ledsen! Godnatt.

Uppdat: 01:18
Nu känns allt så där dumt igen. ÅH varför leder jag in mig själv i sånt här elände? Det tar för lång tid att ta sig ur det igen. Kan du inte bara visa något tecken, good or bad doesn't matter, jag vill bara inte våra så förvirrad.

Kommentarer
Postat av: S

2008-06-15 @ 18:28:35
Postat av: Sandra

Men bajs på den komentaren som inte blev nåt

tänkte iallafall säga.

kom till mig så får du en kram och lite hårt godis så kan vi sitta nere på bryggan och spela gitarr, prata och bara skita i allt vad kärlek och problem heter för en stund. <3

2008-06-15 @ 18:31:34
URL: http://sjuksjuksjuk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0