Idag

Det känns lite löjligt att jag inte gjort någon glad-text efter  "Do you want to see the world in a different way?"-inlägget. Men jag vet inte, när jag väl är glad umgås jag ju med vänner sen blir dom där dåliga tankarna dominerande. Sjukt dumt och sjukt jobbigt.

På tal om sjukt är jag just det - sjuk idag. Det kan vara allergi, men jag är rätt skeptisk till det faktumet. Jag hoppas att jag blir frisk snart i alla fall. Jag hatar att inte kunna sjunga, att ha världens jävla rethosta och att vara helt matt. Jag ska försöka orka gå bort till Rådhustorget klockan 8 ikväll och se på Kidz Of Babylon. Det är jävligt värt att dom kommer till Söderköping faktiskt. Dom är inte särskilt stora i för sig, men dom är pretty awesome. Vi kanske syns.

Kommentarer
Postat av: Malin

Nån så fin som du, förtjänar inte att må som du gör. Puss<3

2008-06-14 @ 19:07:18
URL: http://isolation.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0