Jag, jag och mig själv

Nu har jag knappt kunnat sova förns klockan 4 i två nätter. Det är helt värdelöst och just nu känner jag mer för att försvinna än att göra allt jag borde göra. Mina nätter nu tycks härma de jobbiga nätterna jag hade i vintras. Jag ligger och vrider mig, springer upp och skriver värdelösa låttexter, har en krampliknande ångest och känner för att måla. Malå? Ja, måla. Mitt rum är sjukt tråkigt och behöver, som man kan uttrycka det, "piffas upp". Även om jag är jättetrött vill jag hemskt gärna bara ändra på allt. Jag ligger och önskar att någon ska krypa ner till mig och säga att jag är värd något. Jag har för många tankar, jag tänker så mycket att det övertar min styrka, min ork.

Jag vill fortfarande se Coldplay och hoppas verkligen, verkligen, verkligen att det löser sig så jag och Tone kan åka upp och se dom. Håll tummarna för mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0