Violet Hill

Jag känner mig upprymd och tom. Hur går det ihop egentligen? Inget mellanting utan båda. Ibland finner jag mig själv lite förvirrande för både mig själv och omvärlden. Igår kom Tone ner till mig. Jag plågade henne med att vara med i stallet och sådär. Vi förtärade pizza + två chipspåsar, (haha, alltså av den mindre storleken), så vi tog en promenad och stötte på Per, Linus och öh, John? I alla fall lite slumpen men kul. Var ute och plockade tusen rosblad borta på torget och satt och pratade i en mysig vrå. Låg och pratade till tre och jag drömde att jag var kidnappad. Nog med det, jag är trött nu i alla fall och Tone har stuckit till Paula.

Jag är helt jävla jätte as mycket på att åka till Stockholm och se Coldplay i höst. ÅH, vad jag vill. Ska försöka lösa det där innan biljetterna tar slut hade jag tänkt. Nu ska jag, hmpf, inte göra någonting. Känner mig sjukt osocial men ja, umgås med mig någon gås? baaah HEJDÅ

(Vad har hänt med mina bloggar? Jag var ju seriös en gång i tiden.)

Kommentarer
Postat av: linnea

svar: Tack, du söte unge :*

2008-06-28 @ 23:01:43
URL: http://musikungee.blogg.se/
Postat av: Annis

jag vill umgås med dig jaao!

2008-08-01 @ 14:58:22
URL: http://askotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0